Αγορά Yamaha xt-660r

hellaspc1 | Σάβ, 07/18/2009 - 17:56 | 2' | 9

γεια σας παιδια σκεφτομαιο να φορασω το συγκεριμενο μηχανακι.
να σας πω την αληθεια,. μου αρεσουν τα στυλ enduro. τωρα ειναι και  on off .
ερευνα  και ειδα οτι απο 3η σε  2α στο κατεβασμα μπορει να σβησει, αυτο το προβλημα το ειχαν τα προηγουμενα μοντελα, 2004 2006  η εμφάνιση του οποπιου ελαττωνεται με ανεβασμα του ρελαντι, και αλλαγη της ηλεκτρονικης αν θυμαμε καλα. ειχαν  γινει και λλαγες δωρεαν (ανακλήσεις δηλαδη) .
μια αλλη περιπτωση ήταν να στραβωσει το σταντ  λοπγω βαρους. γιαυτο λεγανε να μην στηριζονται σε αυτο.(να καθονται με ανοιχτο δηλαδή). το προβλημα λυνεται αγορα νεου κια μεενίσχυση απο μεταλλουργό.

--------
θα ηθελα τι γνωμη σας και ειδικότερα πο κατόχους  τυο συγκκριμενου μηχανήματος για να εχω μια γενικη εικπονα τι με περιμενει.

ευχαριστω.

Tags
Δώσε αστέρια!

MO: 2.8 (ψήφοι: 19)

Σχόλια

Αν χρειάζεται να κάνεις όλα αυτά σε καινούργιο μηχανάκι (για καινουργιο δεν μιλάς;) απορώ γιατί ακόμη το σκέφτεσαι !

Με λιγότερα χρήματα έχεις μεταχειρισμένη africa ή transalp που θα την οδηγεί και το παιδί σου σε 20 χρόνια !  Ειδικά για την τελευταία έχω να σου πω ότι έχω

γυρισει σχεδόν τα μισα βουνά και λαγκάδια της Ελλάδας σόλο ή και δικάβαλος (και βαρυφορτωμένος) και δεν με άφησε ποτέ. Συν την καθημερινή χρήση

στην αθήνα.

 

Ψαξ' το λίγο ακόμα...

ευχαριστ'ω για τις συμβουλες σου. δεν βιαζομαι καθολου.  συλλεγω πληροφορίες για να δω τι με περιμενει. δεν καιγομαιο για το συγκεκριμενο. αυτή τη

στιγμη έχω ενα honda innova 125cc  του 1/ 2005  εχει 35000 χιλιομετρα, και ειναι  σε πολύ καλη κατασταση. οικονομικο, καει 1,30 ευρώ / την ημερα. παω

και έρχομαι  απο την δουλεια. κανει 32 + 32 = 64  χιλιομετρα την ημερα. ( αναγόμενο στα 100 χιλιομρτα καει περίπου 2 λίτρα) 

το μονο προβληματακι που έχει ( δεν ειναι ουσιαστικό), ειναι οτι καιει λίγο λαδι. βλεπεις,οταν κάνει 32 χιλιομετα με την μία, ειδικα

το μεσημερι με 35 βαθμους κελσιου και αεροψυκτο, λογικο ειναι. απλα καθε 1000 χιλιομετρα πειπου, θελει 100 -150 ml

συμπλήρωση. ( εχει φτασει απο το ανωτερο, στο κατώτατο επιπεδο στάθμης λαδιού)  ένώ το xt  καιει 6 lt στα 100 χιλιομετρα. τεράστια διαφορά.

αν θελεουμε τετοια μηχανακια, ειναι οτι μας αρεσουν οι μηχανες και τις αποκτουμε για ευχαρίστηση.

 

 Aν και δεν ξεκαθαριζεις τι χρηση που το θες περαν του πηγαινε ελα στην δουλεια, μοντελο με τετοια προβληματα μην το κοιτας καθολου.

Θα σου προτεινα ειτε για καινουριο ΧΤ ή αν θες μεταχειρισμενο να ψαξεις ποιο μοντελο δεν ειχε τετοιο προβλημα.

Επισης μπορεις να δεις για το tenere 660, strada και ΚΤΜ 640 ή 690.Το 640 δεν βγαινει καινουριο πλεον-το 690 βγαινει.

Τenere,strada και ΧΤ φορανε το ιδιο μοτερ.Αν δεν προκειται να πατησεις χωμα παρε το strada (APRILIA).

To tenere παει παντου και τα κανει ολα.Εχει και ζελατινα για προστασια απο τον αερα και παει και ταξιδακι με 130-140 ανετα.Και μπαινει και χωμα.Ειναι πιο φρεσκο απο το ΧΤ και σχετικα φθηνο για καινουριο.

Αρχικα πριν αποφασισεις δες για τι χρηση το θες,βαλτα κατω,διαβασε και κανα τεστ σε περιοδικα και μετα αποφασισε.

παντα ειμαιι υπερ του καινουργιου. απλα εκανα μια ερευνα σε μηχανες αναζητησης και βρηκα τις παραπανω πληροφορίες.. για μοντελα απο το 2004 2007.

απλα για το νεο μοντελο του 2009 δεν βρηκα πληροφοριες. ειναι φαινεται καινουργιο.

ειδα και τον τιμοκαταλογο εργασιων στο site της yahaha ( εχει όλα τα μοντελα και ολα τα ανταλλακτικα και το κόστος τους. επισης και την χρονοχρεωση

των εργαιων σερβις) ετσι ξερεις τι θα σου κοστίσει περαν τις αγορας/

τωρα γιαιτι θελω τετοιου ειδους μηχανακι? γιαι μ'αρεσει η φυση, περιπετεια, και η περιηγηση στα βουνα. ( μιλαμε για χωματόδρομο) να μην κολωνει σ'αυτα.

λογικα τα enduro  δεν κολώνουν απο  κατασκευής τους. κανω λάθος??

να μην παρεις καποια μηχανη και να "χτυπά" στις λακουβες. 

ΥΓ ειχα δει και το kawasaki klx 250  αλλα εκανε 4000 ευρω. οπότε ειπα γιαιτι να μην δωσω κατι παραπανω και να παρω 600 κυβικα?

 

 

Τα enduro δεν κολονουν ειναι σχετικο παντα.Σε μονοπατι το ΧΤ θα κολωσει γιατι πολυ απλα ειναι βαρυ.Αλλα σε δασικο χωματοδρομο παει μια χαρα χωρις κοπο.

Θεωρω ομως συμφωνα με αυτα που γραφεις οτι δεν θες καποιο καθαροαιμο enduro,αλλα κατι που να πηγαινει βολτα σε χωματοδρομους και να κινειται αξιοπρεπως,αλλα να μπορεις να μετακινησαι και καθημερινα.

Αρα οι επιλογες σου ειναι το ΧΤ660,660 TENERE και καποιο ΚΤΜ 690 ή 640 enduro ή 640 adventure (μεταχειρισμενα τα 2 τελευταια)

To XT660 κανει για χωμα,παει ταξιδιωτικο enduro,ταξιδευει με 130-140,αλλα εχει δυο κατα για μενα:ειναι βαρυ και δεν εχει πολυ καλες αναρτησεις.

Το ΤΕΝΕΡΕ κανει ακριβως τα ιδια,ειναι και αυτο βαρυ αλλα εχει πολυ καλυτερες αναρτησεις.Εχει και ζελατινα για προστασια απο τον αερα και ταξιδευει στην ασφαλτο πολυ καλυτερα απο το ΧΤ.Κια επισης φορτωνεται καλυτερα απο το ΧΤ.

Τα ΚΤΜ που σου λεω ειναι αλλου σε ολα.Τα 640 (enduro kai ADV) εχουν ιδια μοτερ και αναρτησεις,πολυ καλυτερες επιδοσεις παντου,πανε πολυ καλυτερα στο χωμα και στην ασφαλτο,αλλα εχουν αρκετους κραδασμους και σχολαστικη συντηρηση.

Το 690 εχει καινουριο μοτερ,60 αλογακια καθαροαιμα,αναρτησεις κορυφαιες,στριβει φρεναρει σουζαρει με την σκεψη, αλλα εχει στενη σελα,δεν φορτωνεται καλα αμα δεν εχεις τις βαλιτσες της ΚΤΜ και δεν εχει ζελατινα για προστασια.

Για την χρηση που το θες παντως θα σου ελεγα να κοιταξεις αναμεσα στα ADV640,TENERE & 690 enduro για πιο extreme καταστασεις.

Και να σου πω οτι εχω οδηγησει τα ΚΤΜ ολα και το ΧΤ660 επισης.

Εγω προσωπικα εχω ΚΤΜ 625 enduro και κανω τα παντα.Ηardcore enduro,ταξιδια,ασφαλτινες βολτες,δουλεια,καφε,βολτες...και οτι αλλο ξεχναω.

 

tek640]

Τα enduro δεν κολονουν ειναι σχετικο παντα.Σε μονοπατι το ΧΤ θα κολωσει γιατι πολυ απλα ειναι βαρυ.

Θα συμφωνήσω στο ότι είναι σχετικό αν θα κολώσουν, θα διαφωνήσω "λίγο" στο θέμα του βάρους. Νομίζω με ένα καλό 60/40 λάστιχο τα on-off και ψευτοenduro θα σε πάνε αξιοπρεπώς σε όποια χωμάτινη διαδρομή θελήσεις. Βέβαια όχι το ίδιο γρήγορα όσο ένα enduro, αλλά το γρήγορα έχει να κάνει και με την εμπειρία σου και όχι μόνο με το τι μηχανή καβαλάς.

Ο φίλος tek640 έχει δίκιο επίσης στο ότι θα πρέπει να κατασταλάξεις στο για ποια χρήση το θέλεις. Από 'κει και πέρα οι επιλογές είναι πολλές.

Στα περιοδικά δεν θα έδειχνα και πολύ εμπιστοσύνη γιατί τα άρθρα τους είναι κυρίως διαφημιστικά και λιγότερο ουσιαστικά. Δεν θυμάμαι τα τελευταία χρόνια να έχω διαβάσει κάτι άσχημο για μηχανάκι, ακόμη και για αυτά τα "δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους" κινέζικα ή κορεάτικα. Ψάξε σε fora "μηχανόβιων" ελληνικά και ξένα, εκεί θα διαβάσεις διάφορα. Επίσης μην ξεχνάς ότι πολλές εκθέσεις δίνουν moto για test ride. Μια δοκιμή θα σε πείσει. Ή όχι !

ευχαριστω για τις απαντησεις σας.  δεν το χρειαζομαι αμεσα, και εδω και καιρό ψαχνω σε ιστοσελιδες για μηχανακια. απο κει συλλεγω πληροφορίες κια τις αξιοποιώ. να στε καλα.

multiv2]

tek640]

Τα enduro δεν κολονουν ειναι σχετικο παντα.Σε μονοπατι το ΧΤ θα κολωσει γιατι πολυ απλα ειναι βαρυ.

Θα συμφωνήσω στο ότι είναι σχετικό αν θα κολώσουν, θα διαφωνήσω "λίγο" στο θέμα του βάρους. Νομίζω με ένα καλό 60/40 λάστιχο τα on-off και ψευτοenduro θα σε πάνε αξιοπρεπώς σε όποια χωμάτινη διαδρομή θελήσεις. Βέβαια όχι το ίδιο γρήγορα όσο ένα enduro, αλλά το γρήγορα έχει να κάνει και με την εμπειρία σου και όχι μόνο με το τι μηχανή καβαλάς.

Αμα με το ΧΤ μπεις σε μονοπατι ανηφορικο με λασπη,ριζες και νεροφαγωματα θα το παρατησεις εκει και θα φωναξεις γερανο να στο βγαλει.Τα λαστιχα οσο καλα και να εινα δεν θα ξεκολησουν το μηχανακι απο εκει.Μολις κουραστεις απο κανα δυο φορες που θα σου πεσει θα το σκεφτεις πολυ για να ξαναμπεις.

Απλα τα βαρια μηχανακια δεν ειναι για μονοπατι.Σου μιλαω εκ πειρας.

καλα θα ειαι τρελλός να το βαλω σε μονοπάτι. ενας φιλος μου προτειενει εναλλακτικο το kawasaki kle 500  5,500 ευρώ 180 κιλα ( σχεδν το ιδιο βαρος με το χτ) αλλα προσθετεισ αλλα 20 για βενζινη οπότε φτάνεις τα 200.

 

κατι πιο ελαφρυ μαλλον δεν υπαρχει.. 

 

ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια σας 

αντε και καλο υπολοιπο καλοκαιριου...