Logitech webcam στο Mandriva

johnaxe | Κυρ, 01/13/2008 - 23:23 | 1' | 9

 

Μπορείτε να με βοηθήσετε
στο πως δουλεύει μια Camera και με ποιο
πρόγραμμα; Έχω Logitech ClickSmart 310

την κάμερα την βλέπω
στο Κέντρο Ελέγχου αλλά πουθενά αλλού,
έχω Ekiga, Kopete, Gaim...


Ευχαριστώ

dimitris2007-9-24 10:30:57

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Ναι ναι, usb camera ειναι. και είναι και στο site που μου έστειλες, από το κέντρο ελέγχου την βλέπω, με θαυμαστικό (!)...
καμια ιδέα για drivers?

Logitech
49
0x046d
0x0900
Clicksmart 310
Salmon
spca551a
HDCS1020
Yes
Jpeg
spca5xx
****

και ιδού τι λέει η κοσόλα: (για τα πρώτα... χε χε, sorry είμαι ακόμη -λιγο;- άσχετος)

johnaxe@johnaxe ~]$ /sbin/lsusb
bash: /sbin/lsusb: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος
[johnaxe@johnaxe ~]$ su
Password:
[root@johnaxe johnaxe]#  /sbin/lsusb
bash: /sbin/lsusb: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος
[root@johnaxe johnaxe]# cd..
[root@johnaxe home]# cd..
[root@johnaxe /]# cd..
[root@johnaxe /]#
[root@johnaxe /]#  /sbin/lsusb
bash: /sbin/lsusb: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος
[root@johnaxe /]# cd sbin
[root@johnaxe sbin]# lsusb
Bus 005 Device 002: ID 0ea0:2118 Ours Technology, Inc.
Bus 005 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 003: ID 046d:0900 Logitech, Inc. ClickSmart 310
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 005: ID 1110:9031 Analog Devices Canada, Ltd (Allied Telesyn)
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
[root@johnaxe sbin]#

Σορρυ, για την λάθος εντολή. Σε πήρα στο λαιμό μου.  :)

ΟΚ, λοιπόν, η webcam υποστηρίζεται από το spca551a. Απλά κατέβασε (ή πάρε τους από το συνοδευτικό DVD του Linux Format, φάκελος Magazine/Answers/Webcam-drivers) τους drivers από εδώ:
gspcav1-20070508.tar.gz

Πριν το κάνεις αυτό όμως έλεγξε μήπως υπάρχει έτοιμο πακέτο στο Κέντρο Ελέγχου του Mandriva (Install software). Αν δεν υπάρχει, τότε κατέβασε το .tar.gz στην επιφάνεια εργασίας.

Μετά, άνοιξε μια κονσόλα και δώσε: