Ποια έκδοση να βάλω?

geopip | Κυρ, 08/15/2010 - 23:39 | 1' | 7

 Γεια σας παιδιά.

Είμαι εντελώς αρχάριος-άσχετος στα Linux.

Μετά από λίγο ψάξιμο αποφάσισα να μπω στο κόσμο αυτό με τα Linux Mint.

Στο επίσημο site έχει τις παρακάτω εκδόσεις.

 

 

Linux Mint 9 Fluxbox RC

Linux Mint 9 KDE

Linux Mint 9 Xfce

Linux Mint 9 LXDE

Linux Mint 9 “Isadora”

Ποιες είναι οι διαφορές τους? (εν'ολίγοις) ...και ποια μου προτείνετε?

Έχω Desktop Core2Quad Q6600 2.4 GH, GF8800 GT  και Ram 2G 800αρες.  Να βάλω 32bit ή 64bit?

 

 

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Ολα ειναι το ιδιο οι διαφορα τους ειναι σε αυτο που λεμε desktop

xfce lxde fluxbox ειναι πιο ελαφρια desktops

εγω θα προτεινα kde η gnome (μαλλον ειναι το σκετο αυτο που λεει ισσιδωρα)

μονο και μονο επειδη θα βρεις πιο γρηγορα βοηθεια σε καποιο προβλημα που

πιθανον να εχεις

δες και εδω για να καταλαβεις καλυτερα www.linuxinsider.gr/

 Οσο για το ξεκινημα σου στο linux εκανες την καταλληλοτερη

επιλογη για νεους    (προσωπικη μου αποψη παντα)

 

In a world without walls and fenches

  who needs Windows and Gates?

Μάλιστα...  πήρα χαμπάρι. 

Έχω Desktop Core2Quad Q6600 2.4 GH, GF8800 GT  και Ram 2G 800αρες.

Να βάλω 32bit ή 64bit?

ΑΑαααα εδω με πιανεις αδιαβαστο   

καλλυτερα περιμενε καπιοιον αλλο να σου πει την γνωμη του

 

In a world without walls and fenches who needs Windows and Gates?

Μπόρεις να βάλεις είτε 32 είτε 64 bit, είναι το ίδιο πράμα με τα 64 bit ελαφρώς πιο γρήγορα

Τα mint είναι live cd άρα μπορείς να δεις τα desktop για να πάρεις μια ιδέα απευθείας από το cd.

Θα σου πρότηνα το Linux Mint 9 “Isadora” που έχει gnome.

Κ εγώ θα σου πω το gnome, όχι γιατί είναι καλύτερο από το kde (που δεν είναι, θέμα γούστου είναι), αλλά γιατί είναι η επίσημη έκδοση του Mint κ έχει πέσει μεγαλύτερο βάρος στο να είναι σωστή κ "δεμένη".