Elemental - Ελληνικό light Ubuntu

koulaxizis | Τρί, 11/03/2009 - 22:55 | 2' | 71

Καλησπέρα! Δημιούργησα με την βοήθεια του RemasterSys ένα iso με το Ubuntu έτσι όπως το έχω τροποποιήσει για τον μαθουσάλα υπολογιστή μου ;) και μετά την προσθήκη κάποιον γραφικών από ένα φίλο, είπα να το μοιραστώ μαζί σας... Όσοι θέλετε μπορείτε να το κατεβάσετε από το www.boom-bap.gr/iso/boombuntu.iso

 

Για να το τρέξετε live, γράψτε στο username "boombuntu" (χωρίς τα εισαγωγικά) και το password αφήστε το κενό.

 

Να σας προειδοποιήσω ότι δεν λέει πολλά από desktop effects εφόσον δημιουργήθηκε για pc-παππού! Παρ' όλ' αυτά έχει όλα όσα χρειάζεται κάποιος για να κάνει την δουλειά του καθημερινά, εύκολα και γρήγορα!

 

Όλες οι γνώμες είναι ευπρόσδεκτες, απλά έχετε κατά νου ότι δεν έχω ιδέα από προγραμματισμό, ασχολήθηκα καθαρά για προσωπική χρήση και τελικά το έκανα χόμπι, είμαι φουλ αρχάριος και πληγώνομαι εύκολα απ' την κακή κριτική! :P

 

Καλή διασκέδαση! :D

 

Φόρουμ
Tags
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

 Λόγω τροχαίου ατυχήματος, δεν ασχολήθηκα καθόλου με την διανομή (ή οτιδήποτε άλλο! :P) τον τελευταίο καιρό... Ξεκίνησα χθες το βράδυ να ψιλό-ασχολούμαι πάλι και θα δώσω την τελική της πριν την αλλαγή του χρόνου. Σίγουρα κάποια πράγματα δεν θα είναι όπως ακριβώς τα ήθελα και κάποια δεν θα είναι όπως ακριβώς αρμόζει σε μια διανομή που έχει ως στόχο να είναι γρήγορη και ελαφριά χωρίς να στερείται ομορφιάς και λειτουργικότητας. Αλλά επειδή το παλεύω πολύ καιρό και είναι κρίμα να το καθυστερήσω κι άλλο, θα την δώσω ως έχει και θα ασχοληθώ πολύ περισσότερο με την δεύτερη έκδοση ώστε όταν με το καλό βγει, να είναι πολύ καλύτερη... Ευχαριστώ όσους ασχοληθήκατε με την επίλυση προβλημάτων και τις ιδέες που δώσατε, χωρίς την βοήθεια σας δεν θα τέλειωνε ποτέ! Μέσα στις επόμενες μέρες θα είναι διαθέσιμη για κατέβασμα, οπότε... το νου σας! :)