βοηθεια

manos962 | Τετ, 04/29/2009 - 19:45 | 1' | 9

Εχω το εξης προβλημα
ενω εχω ηχο μου βγαζει αυτο το μυνημα
sound server fatal error cpu overload
και ενω εχω ανοιχτο ενα προγραμα πχ
konqueror η synaptic (τωρα το στεινω)
με πεταει εξω (κλεινει το προγραμα)
καμμια ιδεα τι συμβαινει?
πως μπορω να αλλαξω το mountpoint σε uuid??

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Δεν μας είπες :

1) Ποιά διανομή έχει

2) Ποιά εκδοση είναι

3) Τι κάρτα ήχου έχεις

4) Κάνεις μια ή δύο ερωτήσεις ? Μην μπλέκεις τις ερωτήσεις.... για να μπορεί κάποιος να καταλάβει που βρίσκεται το πρόβλημα..

5) Μην γράφεις απλά "βοήθεια"... όλοι θέλουμε βοήθεια....  να γράφεις "Τάδε πρόβλημα"

~~~~~~~~~~~~~~~

Αρχάριοι του forum ενωθείτε... βροντοφωνάξτε :

Συγνώμη...επειδή είμαι αρχάριος...πείτε πως θα το κάνω μεσα απο το γραφικό περιβάλλον ?

Sorry για την καθηστερηση. Η διανομη ειναι Debian Lenny με Kde 3.5

Η καρτα ηχου ειναι πανω στην motherboard (MSI 694D Pro)

με chipset VIA chip ηχου δεν φαινεται πιθανον της Via soundblaster compatible

Στην εκκινηση μου βγαζει το εξης μηνυμα

[       7.629376] 8139 cp 0000:00:10.0: This (id 10ec:8139 rev.10) is not an 8139c+ compatible chip

[       7.629376] 8139 cp 0000:00:10.0: Try the "8139 too driver instead

Μετα φορτωνει κανονικα κανω login στο Kde και μετα καθε 5, 10 λεπτα περνω το εξης μηνυμα

sound server fatal error cpu overload aborting και συχνα για να μην πω συνεχεια

κλεινει τα προγραματα μονο του (κανει κατι το προγραμα σε ενα λεπτο το πολυ εχει κλεισει)

καλησπερα,

μπες απο ενα τερματικο σαν root και δωσε την εντολη alsaconf απο εκει διαλεξε την καρτα ηχου που θα σου βγαλει και πατα ΟΚ

Λογικά δεν θα εχεις αλλο προβλημα. Επισης δωσε και lsmod|grep snd για να δεις αν σου φορτονει τους οδηγους για τον ηχο, και κανε paste τα αποτελεσματα εδω.

 

[oprime@dexter]$uname -a | awk '{print $1, "on the ROCKS"}' | sed -e 's/on\ the\ ROCKS/ROCKS/'

 

manos@Aries-server:~$ lsmod|grep snd

snd_via82xx            20664  2