ενεργοποίηση effects

manohatz | Κυρ, 01/13/2008 - 23:26 | 2' | 10

 Γειά σας . είμαι καινούργιος στο forum και εντελώς καινούργιος με με τα linux . μου έπεσε στα χέρια η διανομή opensuse 10.3 . την έβαλα αλλά δεν μπορω να ενεργοποιήσω τα 3d effects . χρησιμοποιώ kde desktop. θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς να με βοηθήσει?
         1 έχω εγκαταστήσει  τους driver της κάρτας γραφικών( Geforce4 mx440)
         2,  έχω ενεργοποιήσει τη 3D επιτάχυνση
         3, και έχω εγκαταστήσει το compiz-fusion
ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!! ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ Κ¶ΝΩ ΑΛΛΟ !!!!
   ( επειδή είμαι εντελώς αρχάριος (άσχετος) με τα Linux  θα ήθελα να μου τα παρουσιάσεται όσο  γίνεται ποιο αναλυτικα)
 Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!1

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Αυτό το έχεις δει;
Codecs, Drivers, 3D εφέ στο openSUSE 10.3

Πρέπει να έχεις βάλει τους nVIDIA Legacy drivers. Μήπως έχεις βάλει τους νεότερους κατά λάθος;

Αν δώσεις από την κονσόλα:

glxinfo | grep rendering

τι σου λέει;
dimitris2007-11-2 13:19:41

dimitris όταν βάζω στην κονσόλα glxinfo | grep rendering
μου βγάζει αυτό direct rendering: Yes

        dimitris είχα μπει  στο  Codecs, Drivers, 3D εφέ στο openSUSE 10.3 και εξαιτίας αυτής της  εξαιρετικής  δουλειας  που έκανες κατάφερα να  εγκαταστήσω  του drivers  και  το compiz-fusion αλλά έχω ένα πρόβλημα ,στο στάδιο (Εφέ 3D (με Compiz)) ανάφέρεις (  Για την ενεργοποίηση των εφέ του Compiz,
κάντε κλικ στο Desktop Effects στο κέντρο
Ελέγχου.) Εγώ δε μπορώ να βρώ κανένα Κέντρο Έλέγχου ή control center  εκτός από το Administrator settings του Yast και το KDE control center αλλά δεν υπαρχει  σε κανένα καμία επιλογή για Desktop Effects.
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΩ?
      Μήπως πρέπει να βάλω Gnome desktop ?
 Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοηθειά σου!!!

Λοιπον dimitri, μια απο τα ιδια.
Μπηκαν οι drivers, τσεκαρισμα στο 3d εφε, αλλα σε κανενα control center (ουτε σε gnome ουτε σε kde) υπαρχει επιλογη για desktop effects.

Και βεβαια δεν δουλευει τιποτα 3d.