Ότι έχω φτιάξει μέχρι τώρα με το Blender...

SmaTheGreek | Τετ, 09/17/2008 - 00:37 | 1' | 9

Πρόσφατα ανέβασα στο blog μου μία μικρή συλλογή με εικόνες που έχω φτιάξει χρησιμοποιώντας το blender.

Όποιος θέλει να τις χαζέψει, να τις κατεβάσει ή να κάνει κάποιο σχολιασμό για αυτές μπορεί να τις βρεί εδώ...

http://smathegreek.wordpress.com/2008/09/16/my-blender-creations/

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Αυτό με το σπίτι είναι φανταστικό ! Το σχεδίασες σε συνδυασμό με συγκεκριμένες κατόψεις; Ρωτάω επειδή είμαι πολιτικός μηχανικός.

smooth]Αυτό με το σπίτι είναι φανταστικό ! Το σχεδίασες σε συνδυασμό με συγκεκριμένες κατόψεις; Ρωτάω επειδή είμαι πολιτικός μηχανικός.

Αυτό είναι το site μου:
Όχι το σχεδίασα με βάση μία πλαϊνή φωτογραφία του κτηρίου την οποία μετά έβαλα και για background

lol

ΕΥΓΕ!!! ΕΥΓΕ!! Από ότι φαίνεται εδώ έχεις κάνει το διδακτορικό σου στο Blender.

Να σε πω τώρα κάτι.. Έχεις σκεφτεί να κάνεις κανένα σεμινάριο να ξεστραβώσεις και εμάς τους υπόλοιπους; Λίγοι είναι εκείνοι που κατέχουν τόσο καλά κάποιο linux σχεδιαστικό πρόγραμμα.. θα ήταν καλά να μοιράζαμε τις γνώσεις μας.
( να εγώ τώρα όσο και να διαβάσω το manual ΔΕΝ πρόκειται να καταφέρω να κάνω κάτι τέτοιο.. πρέπει κάποιος να μου το εξηγήσει το πρόγραμμα.. και πιστεύω ότι στην θέση μου θα είναι πολύ άλλοι. )

Είχαμε οργανώσει πέρυσι με το Hellug μία μικρή σειρά μαθημάτων...
Επίσης είχαμε οργανώσει σε συνεργασία με τα παιδιά από το ΠΑΠΕΙ ένα μικρό event σχετικό με το Blender.
Πλέον μένω εκτός Αθηνών λόγω σπουδών και δυστυχώς δε πολυ-προλαβαίνω να αναμειχθώ σε τέτοια..
Παρόλα αυτά, ίσως καταφέρω να κάνω κάτι σε περίοδο διακοπών(π.χ Χριστούγεννα, καλοκαίρι κλπ...)

Δες λοιπόν αφού σε ενδιαφέρει το θέμα κάτι ωραίες δουλειές που έχει κάνει ο φίλος μου ο Agiofws και τις έχει βάλει στο youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=B5NJBsuAwh4&feature=user

και δες και τα υπόλοιπα videos που έχει ανεβάαει και είναι όλα σχετικά με το θέμα.