FRITZ! Card USB v2.1 - πρόβλημα εγκατάστασης

shortmanikos | Κυρ, 01/11/2009 - 15:20 | 3' | 2

Έχω πρόβλημα με την εγκατάσταση του modem FRITZ! Card USB v2.1 (στο site της εταιρίας) σε Debian Lenny (kernel 2.6.26-1). Αυτό το modem είναι ο μόνος τρόπος πρόσβασης στο internet που έχω (τώρα -δυστυχώς- γράφω από Vista) οπότε το θέμα με καίει...

Η εταιρία δίνει drivers και firmware απλά δε μπορώ να τα κάνω compile (δεν είμαι τελείως αρχάριος χρήστης - kernel sources κλπ είναι εγκατεστημένα - έχω ξαναεγκαταστήσει drivers κάνοντας compile τα απαιτούμενα modules). Το source που δίνει η εταιρία είναι για αρκετά παλιότερο πυρήνα.

Μέχρι τώρα το καλύτερο που έχω κάνει είναι με βάση το guide εδώ να μου βγάζει το λάθος που αναφέρει η ίδια σελίδα εδώ. Δεν τρέχω το script (δε θα δούλευε δεν έχω internet), κάνω patch τα αρχεία και μετά make. Το μήνυμα είναι ολόιδιο.

Έχω στείλει και mail στο support της εταιρίας μπας και δω φως...

Από ότι έχω καταλάβει το module υπήρχε στο πακέτο linux-restricted-modules του Ubuntu (αλλά ψάχνοντας στα Ubuntu packages δεν βρήκα κάτι για το 2.6.26).

Όποιος μπορεί να βοηθήσει θα με σώσει... αν δε βγάλω άκρη μέχρι το Πάσχα.... ή Ubuntu ή Suse ( και παρόλο που linux είναι και αυτά δε θέλω - ειδικά Suse θα ξενερώσω αν βάλω (άλλο θέμα αυτό) ).

Tags
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

shortmanikos]Έχω πρόβλημα με την εγκατάσταση του modem FRITZ! Card USB v2.1 (στο site της εταιρίας) σε Debian Lenny (kernel 2.6.26-1). Αυτό το modem είναι ο μόνος τρόπος πρόσβασης στο internet που έχω (τώρα -δυστυχώς- γράφω από Vista) οπότε το θέμα με καίει...

Η εταιρία δίνει drivers και firmware απλά δε μπορώ να τα κάνω compile (δεν είμαι τελείως αρχάριος χρήστης - kernel sources κλπ είναι εγκατεστημένα - έχω ξαναεγκαταστήσει drivers κάνοντας compile τα απαιτούμενα modules). Το source που δίνει η εταιρία είναι για αρκετά παλιότερο πυρήνα.