Πρόβλημα με ανάλυση κάρτας γραφικών σε Mandriva One 2010 Gnome [Λυμένο]

anemos | Τρί, 03/16/2010 - 00:20 | 2' | 4

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα

 

Σε υπολογιστή με κάρτα γραφικών την Nvidia FX 5200 και οθόνη την LG W2042S, είχα ανάλυση στα windows 1680x1050 η οποία είναι και η προτεινόμενη σύμφωνα με την LG. Εγκατέστησα το Mandriva One 2010 με Gnome και έχει ανάλυση 1024x768 χωρίς να δίνει παραπάνω επιλογές το System - Preferences - Display. Από την άλλη αν πάω στο Administration - Configure your Computer - Hardware - Set up the graphical server, μπορώ να του βάλω τις τιμές που θέλω και στο monitor και στο resolution, κάνω το τεστ και παίζει κανονικά, αλλά παρόλα αυτά η ανάλυση παραμένει στα 1024x768. Ξέρετε τι πρέπει να κάνω για να δω στην ανάλυση που θέλω ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ την κατανόηση σας, γιατί είμαι ολίγον άσχετος

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Πήγαινε στο εικονίδιο του control panel (το τρίτο στη σειρά μετα από του firefox και του evolution) και από εκεί, στην υποκατηγορία hardware. ψάξε για αναζήτηση hardware drivers και λογικά θα βρει αυτόματα τους τελευταίους, κλειστού κώδικα οδηγούς της nvidia, που θα λύσουν και το προβλημά σου. Καλώς όρισες στην παρέα μας.

Υ.Γ. Είσαι ο Άνεμος από το AmigaHellas? Μικρός που είναι ο κόσμος... ;-)

 

Δεν υπάρχει αυτή η αναζήτηση που λες. Από την άλλη υπάρχει εγκατεστημένο το Nvidia Display Settings και από εκεί βλέπω ότι οι drivers που έχω είναι στην έκδοση 173.14.20, ενώ στο site της nvidia οι τελευταίοι είναι οι 173.14.25 Λες να πρέπει να βάλω αυτούς ;

 

Καμία σχέση με amiga. Απλή συνονυμία :)

 

Update: Τελικά κατάφερα να ανεβάσω την ανάλυση βάζοντας τους free drivers. Με τους τελευταίους την nvidia, δεν έπαιζε καν!

Μπορείς να περιγραψεις τα βήματα γιατί και εγω εχω το ίδιο πρόβλημα???