Generic (recovery mode) και προηγουμενα Upgrades του Ubuntu

RORY | Τετ, 05/07/2008 - 15:40 | 2' | 3

Καλησπέρα σε όλους.Εδώ και λίγες μέρες εχω βάλει το Ubuntu Linux σε ενα Pc που τρεχει και Windows Xp.Εχω κάνει upgrades μεχρι την εκδοση 7.10 Gutsy.Η ερώτηση που θα κάνω ισως είναι και αστεια αλλα είμαι παντελώς άσχετος και προσπαθω να καταλάβω το Linux και πως λειτουργεί.Στο σημέιο λοιπόν που μου δινει την δυνατοτητα να επιλέξω αν θα κανει boot το linux η windows, παρατηρησα οτι μετα απο καθε uprade που εχω κανει μου εμφανιζει και τις προηγουμενες εκδοσεις απο δυο φορες την κάθε μία, απλα στην δευτερη εχει σε παρένθεση (recovery mode)

Και ρωταω, 1)τι ειναι αυτα? 2)επρεπε να εμφανιζονται? 3)τα χρειαζομαι?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

To recovery mode είναι όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα να μπεις σε περιβάλλων κονσόλας ώστε να ανακτήσεις το σύστημα σου με εντολές. Για να σβήεις τις παλιές καταχωρήσεις του grub μπορείς να το κάνεις εύκολα με το πρόγραμμα Qgrubeditor αν έχεις feisty. Για εγκατάσταση θα κατεβάσεις το deb αρχείο από εδώ
http://www.qt-apps.org/content/show.php/QGRUBEditor?content=60391
και με διπλό κλικ πάνω του θα το εγκαταστήσεις
Aν έχεις την πρόσφατη έκδοση του ubuntu το hardy θα βρείς το πρόγραμμα μέσω synaptic

Rory, η ουσία είναι ότι αυτές οι επιλογές στο μενού εκκίνησης δεν ενοχλούν και δεν χρειάζεται να μπεις στη διαδικασία να τα διαγράψεις. Απλά υπάρχουν σαν υπενθύμιση από ποιες εκδόσεις έχει περάσει ο πυρήνας του Linux σου. Μπορείς να κάνεις boot σε κάθε μία από αυτές τις παλιότερες εκδόσεις του πυρήνα Linux, αν και το σωστό είναι να πατάς απλά Enter για να κάνεις boot στη νεότερη έκδοση. Αν σε ενοχλούν τόσο πολύ, διέγραψέ τα.

Μια λύση στην είπε ο chek2fire. Αν προτιμάς να δεις και πέντε πράγματα για το πως δουλεύει το Linux, τότε το αρχείο ρύθμισης είναι το /boot/grub/menu.lst. Αν το ανοίξεις πατώντας ALT+F2 και γράφοντας την εντολή:

gksudo gedit /boot/grub/menu.lst