Πρόβλημα με Ubuntu Ultimate

Ανώνυμος (χωρίς επαλήθευση) | Κυρ, 01/13/2008 - 23:27 | 1' | 19

Κατέβασα το Ubuntu Ultimate 1.5 (περίπου 2,2GB), το 'έκαψα' σε DVD, αλλά δεν ξεκινάει, ούτε στο laptop, ούτε στο PC.

Λοιπόν, είμαι αρχάριος με Linux, ελπίζω η ερώτησή μου να μη θεωρηθεί χαζή. Μου βγάζει:

Missing parameter in config file.
Missing parameter in config file.
                                                                   boot:

Ό,τι και να πατήσω (ακόμη και απλό enter), βγάζει το εξής μήνυμα:

Could not find kernel image: <ό,τι πληκτρολόγησα, αν τίποτα, τότε 'linux'>


Τι μπορώ να κάνω γι' αυτό;

Ευχαριστώ.


NikhtaSt2007-11-24 22:39:36

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Αν ήταν Live cd δε θα έτρεχε, όπως όλες οι άλλες διανομές που έχω κατεβάσει;
NikhtaSt2007-11-24 23:24:25

Μακάρι να ξέρει κάποιος και να βοηθήσει, αλλά γιατί ταλαιπωρείσαι με τέτοιες εκδόσεις και δεν βάζεις την κοινή από το liveCD του Ubuntu;    

Προφανώς το αρχείο που κατέβασες είναι ελλειπές.  Με torrent το κατέβασες ή από server?  Αν έκανες το δεύτερο, υπάρχει περίπτωση να μην ολοκληρώθηκε πραγματικά η διαδικασία download.  Εμένα μου έτρεξαν από την αρχή μια χαρά χωρίς προβλήματα.  Θα έλεγα να το κατεβάσεις με torrent.

friedlich]Μακάρι να ξέρει κάποιος και να βοηθήσει, αλλά γιατί ταλαιπωρείσαι με τέτοιες εκδόσεις και δεν βάζεις την κοινή από το liveCD του Ubuntu;    

Έβαλα την απλή (7.10) Ubuntu, αλλά χωρίς, πάλι, αποτελέσματα. Εκεί νομίζω θέλει σύνδεση στο Internet για να κατεβάσεις το αρχείο για τα 3d και σύνδεση στο νετ δε μπορώ να κάνω με ό,τι λέτε στους οδηγούς.

ippokratis]Προφανώς το αρχείο που κατέβασες είναι ελλειπές.  Με torrent το κατέβασες ή από server?  Αν έκανες το δεύτερο, υπάρχει περίπτωση να μην ολοκληρώθηκε πραγματικά η διαδικασία download.  Εμένα μου έτρεξαν από την αρχή μια χαρά χωρίς προβλήματα.  Θα έλεγα να το κατεβάσεις με torrent.

Το κατέβασα από "Europe Mirror". ¶ρα από server. Θα το κατεβάσω και από Torrent (θα αργήσει ) και θα σας πω.