Tp-link wn321g

paris_rx8 | Σάβ, 06/12/2010 - 15:43 | 2' | 7

Καλησπέρα σε όλους.Είναι το πρώτο μου post κ απο ότι βλέπω με μιά πρώτη ματιά το forum απαρτίζεται απο άτομα με τεχνογνωσία κ μεράκι πάνω στο αντικείμενο με το οποίο ασχολιούνται.Με λίγα λόγια συγχαρητήρια για την όμορφη αυτή κοινότοιτα που έχετε δημιουργήσει.

Θα ήθελα την βοήθεια σας για κάτι που μέ έχει ταλαιπωρήσει πολύ.

Καταρχήν είμαι άσχετος απο Linux,όμως παρα πολύ εντυπωσιασμένος.Δουλεύω τα Ubuntu 10.04 Lusid linux 2.6.32-22 generic.Επίσης κ μιά ασύρματη κάρτα δυκτίου TP-LINK TL-WN321G με chipset Ralink 2373 USB κ driver RT73.Η κάρτα αναγνωρίστηκε αμέσως απ το λειτουργικό χωρίς driver.Tο θέμα είναι οτι στο aircrack-ng δέν δουλεύει.Δηλ.Ενώ μπαίνει σε monitor mode,κανει injection κανονικά,περνάει το στάδιο authentication reguest κ συλλέγει κάπου στα 400 με 500 data,πάντα για WEP, στην επόμενη εντολή για arpreplay δέν βρίσκει κανένα ap για να πολλαπλασιάσει.Αυτό που θα ήθελα απο σάς είναι κάποιος οδηγός για το πώς κάνω blacklist τα driver κ να φορτώσω τα driver απτο aircrack-ng wiki.Οσα άλλα tutorial κ άν έχω προσπαθήσει απο ξένα forum δέν έχω κάνει τίποτα.Guys ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Δοκίμασε να παίξεις με backtrack όλα τα παραπάνω όπου και υπάρχουν έτοιμοι οι patched drivers που απαιτούνται για τεχνικές Injection. Εκτός αυτού αν χρησιμοποιείς airodump-ng αφού δεις τα υπάρχοντα δίκτυα και συλλέξεις τα στοιχεία που χρειάζεσαι για παρακάτω κλείστο με Ctrl+C και μετά προχώρα σε authentication , injection κτλ (είναι χρήσιμη λεπτομέρεια που πρέπει να προσέξεις και εξηγεί το γεγονός ότι δεν βλέπεις πλέον τα AP) ...