Elemental - Ελληνικό light Ubuntu

koulaxizis | Τρί, 11/03/2009 - 22:55 | 2' | 71

Καλησπέρα! Δημιούργησα με την βοήθεια του RemasterSys ένα iso με το Ubuntu έτσι όπως το έχω τροποποιήσει για τον μαθουσάλα υπολογιστή μου ;) και μετά την προσθήκη κάποιον γραφικών από ένα φίλο, είπα να το μοιραστώ μαζί σας... Όσοι θέλετε μπορείτε να το κατεβάσετε από το www.boom-bap.gr/iso/boombuntu.iso

 

Για να το τρέξετε live, γράψτε στο username "boombuntu" (χωρίς τα εισαγωγικά) και το password αφήστε το κενό.

 

Να σας προειδοποιήσω ότι δεν λέει πολλά από desktop effects εφόσον δημιουργήθηκε για pc-παππού! Παρ' όλ' αυτά έχει όλα όσα χρειάζεται κάποιος για να κάνει την δουλειά του καθημερινά, εύκολα και γρήγορα!

 

Όλες οι γνώμες είναι ευπρόσδεκτες, απλά έχετε κατά νου ότι δεν έχω ιδέα από προγραμματισμό, ασχολήθηκα καθαρά για προσωπική χρήση και τελικά το έκανα χόμπι, είμαι φουλ αρχάριος και πληγώνομαι εύκολα απ' την κακή κριτική! :P

 

Καλή διασκέδαση! :D

 

Φόρουμ
Tags
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Μπράβο φίλε μου και καλή αρχή !!! Αλήθεια για πόσο παλιό υπολογιστή μιλάμε ??? Με ενδιαφέρει η προσέγγιση γιατί αυτή την εποχή έχουμε στα σκαριά μια πού ελαφριά έκδοση για τον Μονομάχο ( μάλλον Μονομαχάκι θα βγει !!! )

Το κατεβάζω , θα σου πω εντυπώσεις από αύριο ίσως ...

Ελπίζω και σε καλύτερη συνέχεια ....

www.monomaxos.gr

κατεβαίνει  :)

(τα λέμε αύριο βέβαια  !)

====

the hamster's is out there

http://alfistigr.blogspot.com/

Λοιπόν του έριξα μια ματιά στα γρήγορα σε VBox (δεν άντεξα !!!) και παραθέτω και μερικά screenshots.

login screen

 

desktop

(κάνετε κλικ πάνω στις εικόνες για μεγέθυνση)

Λοιπόν φίλε μου εξαιρετική προσέγγιση για το σκοπό που προορίζεται (παλαιά pc κτλ).

Μου άρεσε πολύ αυτό που είδα (icewm-openbox-pcman κτλ κτλ). Αν συνεχίσεις σε αυτό το ύφος θα κερδίσεις επίσημη πρόσκληση για συμμετοχή στο Monomaxosa team (εννοείται μαζί με τον γραφίστα σου !!! )