Θελω να μάθω java

arkara | Κυρ, 01/13/2008 - 23:27 | 1' | 3

μπορεί κανείς να μου πεί ένα καλό βιβλίο για να μάθω java?
είμαι τελείως άσχετος απο προγραμματισμό.

Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

απλα ο boot loader δεν διαβαζει τα vista.οπιο δισκο κ να βαλει προτο ο  boot loader απο το mint βγενει.υπαρχει κατι να κανουμε στον  boot loader?

Δημήτρη, κάνε πρώτα έναν έλεγχο. Από το Mint μπορείς να δεις τα αρχεία των Vista; Για να είστε σίγουροι ότι δεν κάνατε καμία πατάτα, όπως είπε ο Ippokratis...Δώσε  από το τερματικό:

sudo /sbin/fdisk -l | grep NTFS

Θα σου απαντήσει π.χ.

/dev/sda1 * 1 7742 68453345 7 HPFS/NTFS

Αυτό σημαίνει ότι τα Vista είναι στον δίσκο sda (ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΟ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΠΕΙ!) και στην κατάτμηση 1.  Αν δεν σου απαντήσει τίποτε, "κλάψτα Χαράλαμπε..."

Αν σου απαντήσει όμως, είναι λάθος ρυθμισμένο το Grub. Aνοιξε το /boot/grub/menu.lst (ALT+F2 > gksu gedit /boot/grub/menu.lst) και δες αν υπάρχει κάπου μια καταχώρηση σαν κι αυτή:
title    Microsoft Vista
root      (hd0,0)
savedefault
makeactive
chainloader    +1

Αν ναι, τότε όλα τα λεφτά είναι το root (hd0,0). Δες στο /boot/grub/device.map τι αντιστοίχιση έχει κάνει το Mint στους δίσκους. Π.χ. σε εμένα γράφει:
(hd0)  /dev/sda

Σε εσένα θα έχει δύο καταχωρήσεις, μια και έχεις δύο δίσκους. Το ερώτημα είναι αν είναι σωστή η αντιστοίχιση. Δηλαδή, αν είναι
(hd0) /dev/sda
(hd1) /dev/sdb

ή αν γράφει
(hd0) /dev/sdb
(hd1) /dev/sda

Έχοντας υπόψη που βρήκε τα Vista το fdisk (στην αρχή), δες αν όντως το (hd0) αντιστοιχίζεται στο /dev/sda (αν, π.χ., είναι εκεί τα Vista) και αν το menu.lst γράφει root (hd0,0). Αν δεν έχετε κάνει πατάτα, τότε μάλλον έχει μπερδευτεί. Π.χ. μπορεί τα Vista να βρίσκονται στο /dev/sda και το Mint στο /dev/sdb, αλλά στο device.map να γράφει
(hd0) /dev/sdb
(hd1) /dev/sda

και στο menu.lst
root (hd1,0)

Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει απλώς να αλλάξεις  τις αντιστοιχίσεις στο device.map.