Ιδέα: ένα αμιγώς Ελληνικό campaign για το Battle for Wesnoth

gnu_labis | Δευ, 04/27/2009 - 14:00 | 6' | 10

Είναι μερικές φορές που οι ιδέες πέφτουν εκεί που δεν τις περιμένεις.

Χτες-προχτές, καθόμουν κ σκεφτόμουν ότι είμαστε μια ωραία κοινότητα, με ποικιλία ταλέντων, από προγραμματιστές κ admins, μέχρι μουσικούς, δικηγόρους, δάσκαλους, καθηγητές κλπ, κ ότι θα ήταν πολύ όμορφο αν μπορούσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να παράγουμε κάτι 100% Ελληνικό, σε ένα χώρο που η Ελλάδα δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου, κ να προσφέρουμε κ εμείς στην κοινότητα που μας έχει δώσει τόσα.

Γρήγορα η σκέψη μου πήγε σε ένα open-source παιχνίδι με εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Περιττό να σας πω ότι κουφάθηκα όταν την ίδια μέρα, ο φίλος SmaTheGreek παρουσίασε τη δουλειά που κάνει με τους φίλους του. Μεγάλη σύμπτωση!

Εγώ όμως είχα ήδη αποβάλει την ιδέα ενός παιχνιδιού από το μηδέν, κυρίως γιατί θεωρώ ότι η δουλειά που χρειάζεται για κάτι τέτοιο είναι τρομακτική, κ μέχρι να καταφέρει να βγει μια σχετικά playable έκδοση μπορεί κ να περάσουν χρόνια.

Αντ'αυτού, θυμήθηκα το αγαπήμενο μου παιχνίδι στο Linux, το Battle for Wesnoth, για το οποίο έχω εκφράσει τη συμπάθεια μου σε διάφορες περιστάσεις. Πρόκειται για ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται σε γύρους, κ έχει κλασσικό θέμα φαντασίας (νάνοι, ξωτικά, ορκς κλπ κλπ)

Στο Wesnoth υπάρχουν campaigns, που είναι συλλογές από πίστες (καμιά 10αριά πίστες συνήθως), που τις ενώνει μια κοινή ιστορία. Μεταξύ των πιστών μέσα σε ένα campaign υπάρχει αφήγηση, ενώ πολλά campaigns εισάγουν νέες φυλές, μονάδες, ήρωες, γραφικά, μουσικές, ακόμα κ "πειραγμένους" μηχανισμούς για να προσαρμόσουν το παιχνίδι στις ανάγκες του campaign.

Τώρα η ιδέα λοιπόν:

Δε θα ήταν ωραία ιδέα να μαζευτούμε όσοι ψηνόμαστε κ να φτιάξουμε ένα ωραίο κ προσεγμένο campaign για το Wesnoth; Μπορούμε να δανειστούμε από την Ελληνική μυθολογιά κ να υλοποιήσουμε κάποια ιστορία, πχ τους 12 άθλους του Ηρακλή, την αργοναυτική εκστρατεία, την επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη, κ τόσες άλλες ωραίες ιστορίες με καλή πλοκή, παρεμβάσεις από αρχαίους θεούς, κ φοβερά μυθικά τέρατα (must ;) ).

Για να γίνει κάτι τέτοιο σωστά, χρειάζονται μεταξύ άλλων:

  • Μια καλή ιστορία για αρχή, που να μπορεί να μεταφερθεί σε παιχνίδι στρατηγικής με γύρους.
  • Γραφικά για:
    • Μονάδες
    • Εικόνες που προβάλλονται στο αφηγηματικό κομμάτι
    • Πορτραίτα για τις μονάδες
    • Νέα είδη εδάφους (αν χρειαστεί)
  • Μουσική που να ταιριάζει στο θέμα του campaign
  • Κείμενα για:
    • Την ιστορία
    • Τους διαλόγους
    • Την περιγραφή κ ιστορία των μονάδων/τεράτων
  • Χάρτες (μέσω του map editor που είναι μέρος του παιχνιδιού)
  • Προγραμματισμός (για την δημιουργία του campaign κ την παραμετροποίηση)
  • Ένας ιστότοπος όπου θα μαζευόμαστε να συζητάμε, κ να ανταλλάσουμε ιδέες
  • Ένας εξυπηρετητής για να κρατάει το project. Προσωπικά θα ήθελα να το στήσω σε git
  • Κ φυσικά... δοκιμαστές ;) Αυτοί θα έχουν κ τον κύριο λόγο στο να βγει ένα ισορροπημένο παιχνίδι.

Θα ήθελα όλα τα κείμενα να δημιουργηθούν στα Ελληνικά, κ αν κάποια στιγμή το πράγμα προχωρήσει κ είναι έτοιμο για γενικές δοκιμές, του βαράμε κ μια μετάφραση, οπότε κ θα χρειαστούν μεταφραστές.

Ευσεβής μου πόθος είναι να φτιαχτεί κάτι πραγματικά ποιοτικό, που προσφέρει διασκέδαση, αλλά ταυτόχρονα σου μαθαίνει κ κάτι (σε αυτή την περίπτωση μυθολογία). Επίσης θέλω να είναι κάτι Ελληνικό, φτιαγμένο όμως από Ελληνες (πχ. ο Ηρακλής δεν λέγεται Hercules, αλλά Heracles, ή Herakles), με σεβασμό στην ιστορία κ την κουλτούρα μας (παράδειγμα προς αποφυγή οι γνωστές σειρές περί Ηρακλη, Ζήνας, καθώς κ οι περισσότερες -αν όχι όλες οι- χολιγουντιανές ταινίες).

Στόχος είναι φυσικά να συμπεριλάβουν οι προγραμματιστές του παιχνιδιού το εν λόγω campaign στα βασικά campaigns που κυκλοφορούν επίσημα μαζί με το Wesnoth.

Αν μαζευτούμε 5-10 ορεξάτοι(/ες), είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε. Ακούω λοιπόν εντυπώσεις/σκέψεις/συναισθήματα/διαφωνιές/συμμετοχές.

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Καλη φαση το ολο σκηνικο!!!!

Αλλα στην υλοποιηση, περα απο τον χαρτι, εχει καποιο παρομοιο εργαλειο σαν τον map editor η θα ειναι καθαρος κωδικας σε c++, java κτλ.????????????

 

=============================

Sabayon 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [img=http://www.danasoft.com/sig/andreastux485157.jpg][/img]

Δεν έχει κώδικα με την παραδοσιακή έννοια της λέξης. Οι πίστες κ τα campaigns στο Wesnoth σχεδιάζονται σε Wesnoth Markup Language (WML) :D !

Σε άλλες σελίδες του ίδιου wiki (http://www.wesnoth.org/wiki/Create), έχει τα πάντα σχετικά με τη δημιουργία περιεχόμενου για το Wesnoth.

-- gnu_labis

Το Linux ΔΕΝ είναι Windows!!!

Τρομερη η ιδέα σου ....

Θα πρεπει όμως να ενεργοποιηθουμε και οχι να μεινουμε στα λόγια.Πολλοι είναι αυτοι που θέλουν αλλά ο χρονος δεν τους επιτρεπει να προχωρησουν(δουλεια , πανεπιστημιο , οικογενεια ή και συνδυασμος αυτών) Να προγραμματιστει λοιπον ενα meeting  εστω και ηλεκτρονικο με ανταλλαγη ιδεων για να υπαρξει η βαση και σιγα σιγα προχωράμε. Οποτε προταση δική μου ειναι μιας και βρισκομαι Ορεστιαδα το ηλεκτρονικο  meeting για την συζητηση του θέματος την Παρασκευη 22 Μαη ωστε να ελεγχξω το battle for Wesnoth και τα εργαλεια του. Οσοι πιστοι προσελθετε.

Forca ΑΕΚΑΡΑ

 

Η ΑΕΚ ειναι κυρίως ιδέα και οι ιδέες δεν αποθνήσκουν

Μη σκας, εγώ δεν το ξεχνάω, κ δεν έχω σκοπό να μείνω στα λόγια. Λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος από το forum εδώ, είμαι πλέον στη φάση που ρωτάω αριστερά-δεξιά να βρω κόσμο.

Κ εγώ βρίσκομαι στην Ολλανδία, οπότε σίγουρα όποιες συζητήσεις θα είναι διαδικτυακές. Προς το παρόν όμως δεν βλέπω ιδιαίτερο νόημα για συνάντηση γιατί μας λείπει ο κόσμος.

Πριν αρχίσει πραγματικά το project, θέλω να βρω τα άτομα. Προφανώς όχι όλους, αλλά το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ούτε ένας καλλιτέχνης για γραφικά, με κάνει να πιστεύω ότι δεν είναι έτοιμη να ξεκινήσει η προσπάθεια.

Έχω έναν (μία για την ακρίβεια) μουσικό στο stand-by, κ φυσικά developers/testers. Να υποθέσω ότι κ εσύ για το τεχνικό τμήμα ενδιαφέρεσαι, ε; Κλασσικά τα open-source projects πάσχουν στο δημιουργικό τμήμα (γραφικά, ήχος κλπ).

Αν θες να προσφέρεις κάτι από τώρα, ...παίξε το παιχνίδι! Δες τι παιχνίδι είναι (αν δεν το ξέρεις ήδη), μάθε τι είδους "μηχανισμούς" προσφέρει. Επίσης ρίξε μια ματιά κ στις σχετικές σελίδες του Wiki τους για το πώς φτιάχνονται πίστες κ campaigns.

Άμα εξοικιωθείς λιγάκι, μπορείς να αρχίσεις να σκέφτεσαι για πιθανές ιδέες για την κεντρική ιστορία. Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω αυτό τον καιρό, κ παράλληλα σκέφτομαι πώς να το οργανώσω σωστά άμα ξεκινήσει (καθότι θα πρέπει εκ των πραγμάτων να είναι διαδικτυακή η προσπάθεια).

-- gnu_labis

Το Linux ΔΕΝ είναι Windows!!!

Αγαπητε gnu_labis

Να με υπολογιζεις. ακομη και στο δημιουργικο τομεα εφοσον μιλαμε για 2d γραφικά. Οσον αφορα την θεματολογια απλα θα ηθελα να ειναι αρκετα προσεκτικη ωστε να μην κατακρεουργηθει η ιστορια και μυθολογια μας γιατι σιγουρα θα περασει απο το δικο μας χειρουργικο τραπεζι . Τα εργαλεια λιγο πολυ θα τα μαθουμε (μασημενη τροφη) το θεμα ειναι να βρουμε σε τι σεναριο θα επικεντρωθουμε και τι μελετη χρειαζεται για αυτο.(Ιλιαδα , Οδυσσεια κλπ , κλπ)

 

FORCA ΑΕΚΑΡΑ

 

Η ΑΕΚ ειναι κυρίως ιδέα και οι ιδέες δεν αποθνήσκουν

harris79]Να με υπολογιζεις. ακομη και στο δημιουργικο τομεα εφοσον μιλαμε για 2d γραφικά.

Καλή φάση, κ σε ευχαριστώ πολύ. Έχεις κάποιο δείγμα από 2D γραφικά που έχεις φτιάξει στο παρελθόν; Οτιδήποτε κ αν είναι αυτό, κανείς δεν πρόκειται να σε "κρίνει". Απλά για να έχω μια ιδέα του τί μπορεί να κάνει ο καθένας.

-- gnu_labis

Το Linux ΔΕΝ είναι Windows!!!

Οχι δεν εχω κατι να δειξω αυτη την στιγμη .

Παντως μην αγχωνεσαι υπαρχει καλλιτεχνικη φλεβα.

Μονο πες μου τι θέλεις

 

 

Η ΑΕΚ ειναι κυρίως ιδέα και οι ιδέες δεν αποθνήσκουν

GRIGRIS]

Έχω να προτείνω κάτι άλλο πάνω σε αυτό , γιατί δεν κάνουμε μία 3d μηχανή παιχνιδιών από το μηδέν για αρχή , και μαζί με αυτήν να χτίσουμε το game.

==========

www.sidux.gr

==========

Πώς Να Γίνεις Hacker

Δεκτό κάθε σχόλιο. Πιστεύω ότι αυτό που προτείνεις:

1) Γίνεται ήδη.

2) Είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Έχοντας το παιχνίδι έτοιμο κ φτιάχνοντας "απλά" ένα campaign, σου επιτρέπει να εστιάσεις περισσότερο στο περιεχόμενο. Άμα χρειάζεται κ engine ταυτόχρονα, μιλάμε για πάαααααααρα πολύ καιρό μέχρι να βγει κάτι που να θέλει ο κόσμος να παίξει κ να το ευχαριστιέται.

-- gnu_labis

Το Linux ΔΕΝ είναι Windows!!!