Ζητώ βοήθεια για εγκατάσταση προγράμματος [Λύθηκε]

earinos | Κυρ, 08/04/2019 - 09:07 | 1' | 11

Γεια σας, έβαλα Linux Mint, δεν μπορώ να εγκαταστήσω κάποια εφαρμογή.
Συγκεκριμένα κατέβασα από το popcorn το πρόγραμμα για λίνουξ.
Μετά κόλλησα, διάβασα κάποιους οδηγούς* στο διαδίκτυο αλλά δεν βρήκα άκρη, δεν κατάλαβα. Μπορεί παρακαλώ, να μου εξηγήσει κάποιος τι να κάνω με την σειρά και απλά? Ευχαριστώ.

*Οι οδηγοί λένε ότι είναι για αρχάριους, εγώ είμαι αρχάριος και δεν τα κατάφερα.
Εφόσον δεν τα κατάφερα, σημαίνει ότι οι οδηγοί δεν είναι για αρχάριους.

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: 2 (ψήφοι: 1)

Σχόλια

Καλησπέρα,

Χμ, φαντάζομαι ότι θέλεις να δεις ντοκυμανταίρ ελεύθερα από πνευματικά δικαιώματα, σωστά; :)

Από όσο ξέρω, το πρόγραμμα που αναφερεις δεν χρειάζεται εγκατάσταση.

Από την ιστοσελίδα τους, κατεβάζεις ένα συμπιεσμένο αρχείο που περιέχει έτοιμο το πρόγραμμα για εκτέλεση, μαζί με ένα σωρό άλλα βοηθητικά αρχεία (βιβλιοθήκες κλπ). Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνεις "εκτελέσιμο" το σωστό αρχείο και να το τρέξεις.

Αποσυμπιέζεις το αρχείο που κατέβασες, μπαίνεις στο νέο φάκελο που έχει δημιουργηθεί, και εκεί υπάρχουν διάφορα αρχεία. Πρεπει να κάνεις εκτελέσιμο το αρχείο "Popcorn-Time", αν τα λέω καλά. Κάνεις δεξί κλικ πάνω στο αρχείο αυτό και ενεργοποιείς την επιλογή: "Να επιτρέπεται η εκτέλεσή του" (ή "Allow executing file as program" στα αγγλικα, δεν ξέρω τι περιβάλλον/γλώσσα έχεις). Μετά λογικά με διπλό κλικ πρέπει να μπορείς να τρέξεις το πρόγραμμα που θέλεις.

Αν δεν βρίσκεις αυτήν την επιλογή στο γραφικό περιβάλλον, ή δεν τα καταφέρνεις, κάνε τα εξής βήματα:

1. Μετέφερε το αρχείο που κατέβασες στο Home/Προσωπικό Φάκελό σου.

2. Αποσυμπίεσε το εκεί με δεξί κλικ > "Αποσυμπίεση εδώ". Θα δημιουργηθεί ένας νέος φάκελος (ας πούμε Popcorn-Time-0.3.10-Linux-64)

3. Τρέξε ένα Τερματικό (θα το βρεις στο μενού της διανομής σου και ως Terminal )