Τονισμός σε κειμενογράφους για LaTeX

geotsalakos | Σάβ, 11/28/2009 - 15:18 | 3' | 9

Φίλοι μου γεια σας.

Κατ' αρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω γιατί μέσα από το Forum βρήκα λύσεις σε διάφορα προβλήματα που είχα (λόγω απειρίας) με το Ubuntu.

Επίσης να ζητήσω συγνώμη γιατί ίσως αναφέρω πιο πολλές πληροφορίες απ' ότι χρειάζεται για να εξηγήσω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Είναι, όμως, το πρώτο μου στο Forum (και γενικά σε οποιοδήποτε Forum)

Είμαι καθηγητής φυσικήςστη Μέση Εκπαίδευση στην Κύπρο  και για την προετοιμασία φύλλων εργασίας, σχημάτων διαγωνισμάτων και άλλων φυλλαδίων χρησιμοποιώ αποκλειστικά το LaTex. Στον υπολογιστή μου (IBM Thinkpad A31)  έχω σε dual boot WindowsXP Professional και Ubuntu 9.04. Στα Windows δουλεύω με το MikTeX και το TexnicCentet ή το Texmaker και το TeXworks (για xetex). Στο Ubuntu είχα εγκαταστήσεις το texlive και για LaTeX editor χρησιμοποιούσα το Kile ή το Texmaker ή το Texworks χωρίς πρόβλημα.

Μετά την κυκλοφορία του Ubuntu 9.10 προσπάθησα να κάνω αναβάθμιση από 9.04 σε 9.10 χωρίς επιτυχία αφού μετά την αναβάθμιση όταν προσπαθούσα να άνοίξω κάποια εφαρμογή ο υπολογιστής πάγωνε και δεν γινόταν τίποτα (αυτό όμως είναι άλλο θέμα).

Επανεγκατέστησα το 9.04 από το DVD του περιοδικού και εγκατέστησα τα πακέτα του texlive (texlive, texlive-xetex, texlive-lang-greek) και τους editors Kile, Texmaker και Lyx.

Το πρόβλημα που έχω είναι ότι σ' αυτούς τους κειμενογράφους όταν γράφω ελληνικά δεν εμφανίζονται καθόλου τόνοι. Σε άλλους κειμενογράφους (abiword, gedit, openoffice write) οι τόνοι εμφανίζονται κανονικά.

Έψαξα στα διάφορα fora αλλά δεν βρήκα κάτι που να επιλύει το πρόβλημα.

Υπάρχει κάποια ιδέα για την επίλυση του προβλήματος; Δεν θέλω να μείνω στα Windows.

Φόρουμ
Δώσε αστέρια!

MO: (ψήφοι: 0)

Σχόλια

Δεν εχω ασχοληθει & ιδιατερα με το Latex, παρ' ολ' αυτα, πριν καμια 10αρια μερες στη δουλεια, αντιμετωπισανε ενα ιδιο με σενα προβλημα.